فروشگاه کامیکا

فروشگاه کامیکا

فروشگاه کامیکا

فروشگاه کامیکا

فروشگاه کامیکا

بهترین نوع پودر کراتین

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۰۱ ق.ظ

بهترین نوع پودر کراتین

این پروتئین را می توان به صورت پودر، قرص یا مایع استفاده کرد. اما بهترین آن پودر است. ساده ترین و اساسیترین فرم کراتین مونوهیدرات بهترین مکمل کراتین است. پودر آسانتر از استفاده در بدن است. کراتین که حاوی شکلات سرخ شده است، بدن شما را با کیفیتی که شما نیاز دارید تغذیه نمی کند.
مزایای کراتین برای مغز

این پروتئین عملکرد مغز و مغز را بهبود می بخشد و به نظر می رسد که توانایی افسردگی را داشته باشد. بسیاری از مردم افسرده و ناامید هستند، آنها انگیزه ای برای حرکت ندارند، اما هنگامی که بیشتر حرکت می کنید، احساس خوبی خواهید داشت. هنگامی که شما احساس می کنید بهتر است، شما همچنان به حرکت بیشتر ادامه دهید. کراتین انرژی بیشتری برای حرکت بیشتر فراهم می کند.
بهترین روش استفاده از کراتین

توصیه می شود، به جای استفاده از این پروتئین با آب، برای مخلوط کردن با آب و یا پروتئین شیک. برخی از کراتین های آرایشی با آب مخلوط می شوند، فقط برای گرفتن سریع تر خون. اما شما باید بدانید که کراتین خود به سرعت با خون وارد می شود. علاوه بر این، به یاد داشته باشید که آب بیشتر شکر و کالری بیشتری دارد.
مقدار مناسب کراتین مصرفی

گزارش ISSN بیان می کند که افرادی که از 3 گرم پروتئین مکمل در روز استفاده می کنند، می توانند از مزایای سلامتی قابل توجهی برخوردار باشند. اگر تمرینات شدید و سنگین باشد، بسته به عمل، مکمل های کراتین به 10 تا 5 گرم افزایش می یابند. آیا می خواهید به سرعت مقدار کراتین را در مغازه های عضلانی افزایش دهید؟ ISSN توصیه می کند که 5 گرم کراتین مونوهیدرات برای 5-7 روز مصرف کند و سپس 3 گرم در روز ادامه دهد.
بهترین زمان برای مصرف کراتین

این پروتئین را به بخشی از روال صبح، قبل از تمرین یا شیک پس از ورزش تبدیل کنید. حالت ایده آل حدود یک ساعت قبل از تمرین است. اما مهمترین چیز در استفاده از کراتین ثبات و مصرف آن است. بسیاری از ورزشکاران نتایج خوبی ندارند زیرا از دقت کراتین استفاده می کنند.
عوارض این پروتئین

بعضی از افراد مصرف این پروتئین را با آسیب کبدی مرتبط می کنند. اما مطالعات متعدد نشان داده است که مصرف کراتین در شرایط کاملا بی ضرر است. این مکمل ها در هر کیلوگرم وزن بدن در روز برای پنج سال - بیش از 50 گرم در روز - هیچ خطری یا منافع بهداشتی برای سلامتی و عملکرد ندارد. کراتین به حفظ آب بدن کمک می کند، اما همچنین می تواند منجر به افزایش وزن شود. همانند بسیاری از مکمل های غذایی، کراتین دارای برخی از بهترین مزایای ورزش است. شما نباید انتظار داشته باشید که از مزایای ذکر شده در بالا بهره مند شوید. دانستن آنچه که کراتین است و چه معایبی و منافع می تواند سرعت شما را در رسیدن به اهداف خود افزایش دهد. اول از همه باید بگویم بله، این مکمل باعث می شود آب بدن را سرکوب کند. این موضوع نگرانی نیست اگر فشار خون بالا دارید و می خواهید با داروهای دیورتیک درمان کنید. برای دوستانانی که نگران این هستند که ممکن است نفخ شوند، باید بگویم نگران نباشید که این اثر آب در عضلات رخ دهد و شما را بزرگتر نگاه داشته باشد. این یکی از دلایلی است که بدنسازان از استفاده کراتین در نزدیکی مسابقات استفاده می کنند. بنابراین بقیه لازم نیست که نگران باشید. برخی از بدنسازان بعد از استفاده از این مکمل به سرعت وزن را سریع می کنند. این منطق به ما می گوید که این افزایش وزن بدن به دلیل آب ذخیره شده در بدن است. این ممکن است درست باشد، اما این افزایش وزن هم مناسب است. عضله شما 73٪ آب است، بنابراین اگر شما 1 کیلو وزن اضافه کنید، آن 730 گرم آب خواهد بود! علاوه بر این، کراتین عملا باعث افزایش حجم سلول های عضلانی می شود که عامل مهمی در سنتز و تجزیه پروتئین در بافت ماهیچه است. آموزش همزمان باعث ایجاد سنتز و تجزیه پروتئین در عضله می شود. حضور کراتین منجر به تعادل سنتز پروتئین می شود. در بلند مدت، این ویژگی مقدار عضله را در بدن افزایش می دهد.
رابطه بین کراتین و مشکلات قلب

در حالی که این پروتئین به سلامت شما آسیب نمی رساند، افراد مبتلا به حساسیت معده احساس تهوع و اسهال می کنند! اگر این مشکل دارید بهتر است از دوز کمتر از 5 گرم استفاده کنید. نوشیدن مقدار زیادی آب و خوردن آن را با غذا. به طور کلی، تمام عوارض جانبی کراتین به علت مشکلات گوارشی در روده است. در دوزهای کم (1-3 گرم)، این مکمل باعث مشکلاتی برای هضم نمی شود. مقدار مصرف بالاتر، مقدار جذب کراتین پایین تر است.
علت و علت درد شدید و تهوع در کودک و کودکان چیست؟
کراتین به کبد آسیب می رساند

گفته می شود یکی از شایعات در پشت پروتئین بر روی کبد تاثیر می گذارد، اما این ادعا بدون شواهد علمی نیست! بسیاری از مطالعات بر روی انسان تمرکز کرده و بر تاثیر این مکمل در کبد متمرکز شده اند و هیچ شواهدی برای حمایت از این ادعا وجود ندارد. اگر واقعا میخواهید نگاه کنید، یک آزمایش وجود دارد که پس از 300 روز آزمایش در موش، مشکلات کبدی را پیدا کرده است. با این حال، بسیاری از آزمایشات انسان حتی در افراد مبتلا به اسکلروز جانبی جانبی آمیوتروفی (ALS) پس از 16 تا 9 ماه انجام شده است، و کوچکترین چالش آنزیم در کبد مشاهده نشده است.
آسیب کراتین برای کلیه ها



  • کامران راد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی