فروشگاه کامیکا

فروشگاه کامیکا

فروشگاه کامیکا

فروشگاه کامیکا

فروشگاه کامیکا

گوشت قرمز و دیابت

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۴۱ ب.ظ

گوشت قرمز و دیابت

محققان به جای مصرف گوشت قرمز و همچنین محصولات گوشتی از پروتئین های گیاهی استفاده می کنند. دکتر فرانک هو، رئیس گروه تحقیق، معتقد است که با خوشحالی جایگزین منابع پروتئین سالم تر با گوشت، خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش می دهد. تحقیقات همچنین نشان داده است که استفاده از کل گردو یا دانه های کامل به جای گوشت قرمز می تواند بروز این نوع دیابت را کاهش دهد.
گوشت و نقرس

یک متخصص طب سنتی می گوید افرادی که بیماری نقرس دارند نباید گوشت قرمز و غذاهای شیرین مصرف کنند و فقط می توانند از یک دکتر سگ حیوان خانگی مانند بلدرچین و بلدرچین دستور بگیرند، اگر پزشک آنها را تجویز کند. اسماعیلی در گفتگو با فارس گفت: "بیماری شناخته شده امروز با هزاران سال پیش از بیماری متفاوت است." وی ادامه داد: "بیماری قاعدگی قبلا به عنوان یک نوع بیماری شناخته شده است، اما در حال حاضر شامل انواع مختلفی است، بنابراین در درمان و نوع تغذیه بیماران تناقض وجود دارد." اما بیماران نقرس مجبور نیستند غذای قرمز بخورند و حتی غذاهای شیرین برای آنها مناسب نیست. »متخصص طب سنتی گفت:
گوشت قرمز و فشار خون بالا

آیا شما نیز فکر می کنید که خوردن گوشت قرمز می تواند مشکلات فشار خود را افزایش دهد؟ به سادگی می توان گفت که نه، اما با دو نقطه: a. استانداردهای خوردن گوشت باید شامل حداکثر 3 تا 2 بار در هفته، سرخ نشده باشد، اما در غذاهای پخته یا کبابی پخته شود. اجتناب از مصرف چربی و چربی همراه با گوشت؛ به طور عمده باید گوشت بره (و بعضی اوقات گوشت شتر) نیز اجتناب شود و از گوشت گاو و گوشت گاو اجتناب شود. استفاده از مرغ، شیر و شیر باید اجتناب شود. ب- چند نفر به وضوح گوشت قرمز را با افزایش علائم بیماری خود می خورند. چنین افرادی گوشت قرمز نمی خورند
گوشت قرمز و پروستات

در سال 1997، سازمان تحقیقات جهانی سرطان و موسسه سرطان آمریکا گزارش جامعتری درباره رابطه بین رژیم غذایی و سرطان منتشر کرد. این گزارش شامل محققان برجسته ای از ایالات متحده، بریتانیا، ژاپن، چین، هند و آمریکای لاتین بود که بیش از 4500 تحقیق را مورد بررسی قرار داد و مواد غذایی، پیشگیری از مواد غذایی و پیشگیری از سرطان را مورد بررسی قرار داد که در واقع یک دیدگاه جهانی بود. این مطالعه نتیجه گیری می کند: "رژیم های غذایی حاوی مقادیر زیادی گوشت قرمز و محصولات گوشت احتمالا خطر ابتلا به پستان، روده بزرگ و سرطان را افزایش می دهند و احتمالا خطر ابتلا به سرطان پانکراس، پروستات و کلیه را افزایش می دهند."
گوشت قرمز و کندو

واکنش های آلرژیک به استفراغ و درد عضلات شکمی به کندی و آنافیلاکسی پس از یک ستاره یک ستاره به نام Amblyomma americanum رخ می دهد، که می تواند منجر به مشکل در تنفس و گاهی اوقات مرگ شود. بر خلاف بسیاری از آلرژی های غذایی، علائم حساسیت به گوشت قرمز پس از نیشگون گرفتن از این نوع 3 تا 6 ساعت پس از مصرف گوشت، و بیشتر آنها در نیمه شب رخ می دهد. اغلب افراد دشوار برای شناخت ارتباط بین یک ستاره ی یک ستاره و احساس گوشت قرمز می باشند. موارد این حساسیت غیرمعمول ابتدا در دانشگاه ویرجینیا شناسایی و پس از آن ثبت شد. ارین مک گینتی، پزشک متخصص اطفال و بزرگسالان در نیوهمپشایر، نیویورک، گفت که او چندین بار این احساسات را هر هفته دیده است، گفت که نیش زدن این منطقه یک مشکل بزرگ است. من مدت ها تلاش کرده ام تا آگاهی عمومی در این زمینه را افزایش دهم، اما بسیاری از مردم هنوز نمی توانند آن را باور کنند.

  • کامران راد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی